#social media management
(Upravljanje društvenim mrežama)
Zašto je nastup na društvenim mrežama vrlo bitan?
Nastup na društvenim mrežama vidimo kao neophodnu aktivnost i vid komuniciranja u savremenom poslovnom ambijentu. Društvene mreže okupljaju jako široku populaciju, pa kompanijama omogućavaju da bez problema dosegnu do ciljnih grupa. Takođe, društvene mreže omogućavaju targetiranu promociju kroz vrlo atraktivne audio-vizuelne forme, pa je animiranje ciljnih grupa olakšano, prezentacija proizvoda i usluga efikasna, a interkacija zagarantovana.
Uz navedeno, proces informisanja je jednostavan, može se sa društvenih mreža lako prenositi na web sajt, pa onda i na web shop, gdje se cjelokupan proces od slanja poruke do realizacije kupovine može realizovati online.
Kako iskoristiti maksimalni potencijal na društvenim mrežama?
Pridajemo adekvatan značaj ovoj vrsti komunikacije, i smatramo da se ona mora sprovoditi planski, strateški, sa jasno postavljenim ciljevima, pravilno odabranim kanalim a komunikacije, konkretno definisanom strategijom nastupa i kreiranja sadržaja, jasno definisanim kampanjama i budžetima za oglašavanje pustem ovih platformi, usaglašenim tonom komunikacije, standardizovanim vizuelnim stilom, jasno definisanim parametrima za mjerenje uspjeha kao i preciznim i relevantnim izvještavanjem.